TELENOR KAN KYSSE MEG I ...........

Ikke nok med dårlig kundebehandling på telefon men så ødela de hele formiddagen min i går også - og ti minutter etter at montøren har reist så er internett borte igjen.

Måtte ringe i dag igjen og melde ny feil - dette er rett og slett amatørmessig!

Første telefonen jeg tok (mandag) så møtte jeg på en på kundesenteret som oppførte seg direkte ufint, og ikke lagde han noen feilmelding heller.

Så var det å ringe igjen dagen etter (tirsdag) da, og spørre hva de gjorde med saken - DA opprettet han feilmelding og det ville komme en montør i løpet 1-3 dager.

I går torsdag så stod det en hyper type fra Relacom og dundret på døra - han hadde rikig nok prøvd  å ringe meg to ganger når han stod ute på gårdsplassen, men jeg sover ikke MED telefonen i senga.

Vet ikke hvorfor han forventet at jeg bare skulle være hjemme når han kom jeg - går Telenor ut fra at folk som melder feil til dem sitter hjemme i 3 dager og venter på dem????

Han hadde rett og slett bare flaks i går - og det på mer enn en måte, han var smått heldig med humøret mitt også..........

Typen forventet at jeg skulle stå å lyse for han med lommelykt mens han jobbet - han begynte å se så dårlig sa han.

Vet du hva?

Dra deg til optiker - skaff deg briller og hodelykt så du klarer å utføre jobben din, eventuelt : SE DEG OM ETTER NY JOBB!

Så fant VI  ut at det ikke var inne i huset feilen var - da måtte JEG hjelpe han å lete etter hvor ledningen gikk under veranda gulvet.

Går ut fra at dette kvalifiserer til at jeg kan fakturere Telenor for feilsøking på DERES linjer nå???????? 

Så endelig fikk denne stjerneaktøren som Telenor hadde sendt meg konkludert med at feilen var mellom stolpen og husveggen - BRAVO.

Da var det to måter å løse dette på i følge han som skulle kunne vite mest om dette, Relacom mannen:

1) enten legge opp en provisorisk ledning fra stolpen til husveggen

2) krysskoble med ledningene som allerede lå der som han hadde funnet ut at det var feil på

"Einstein" (Relacom - mannen) valgte det siste - og smartingen fikk nettet opp å gå ( i 10 minutter)

Det vil si at jeg hadde internett akkurat lenge nok til at han fikk forlatt gårdsplassen - eller for å sette det i en annen sammeneheng - jeg hadde nettet akkurat på samme måte som jeg hadde før mannen entret arenaen, og startet teamsamarbeidet med meg!

ER DET RART AT MAN BLIR FRUSTRERT???

Som kvinner har vi også lov til å spille litt dumme når det kommer til tekniske ting - hvilket jeg benyttet meg av.

Jeg spurte (dum og deilig) om jeg hadde forstått riktig at hvis feilen var utenfor huset så var det Telenor sitt ansvar?

 Joda det stemte det vet du.

Så sa jeg at jeg ikke skjønte så mye av dette her jeg da - så om ikke Relacom mannen kunne være så snill å ringe Geir og fortelle han hva som var feilen og hva som måtte gjøres.

Hvilket han gjorde - og da forteller han Geir på tlf at feilen er mest sansynlig under verandaen utenfor huset, og at han bare kan rive opp gulvet og grave opp ledningen litt nærmere sommeren når telen har gått.

Han (oraklet fra Relacom) hadde nå fikset nettet midlertidig for oss, ettersom jeg forstod,til vi hadde fått fikset gravinga "vår"

Hva gir du meg??

De er frekke som faen - dette er da ikke vår oppgave, alt fra første kontakt er TELENORS ANSVAR!

Det er altså ikke nok at jeg skal arbeide som håndlanger en hel formiddag for Telenors ansatte, vi skal i tillegg grave opp ledningene deres og fikse disse selv også?!

OOOOOOOG - I TILLEGG SÅ HAR VI IKKE NETT!!!!!!!!!!!!

I dag måtte jeg igjen ringe Telenor og melde fra om feil - SAMME feil som jeg har meldt fra om to ganger før.

Ny runde - melder fra om feil på kundeservice - vente en til tre dager på montør...........................

Og det er jo flott med ansatte som prøver på mersalg - men HEI, du bommer litt når du prøver å selge MEG opp på hastighet og mobilt bredbånd når jeg melder samme feil for tredje gang.

Jeg har hørt at det finnes selgere som er så gode at de kan selge sand i Sahara - DEN kategorien er ikke Telenors selgere i, og det blir faktisk bare en flau opplevelse for både selger og meg når jeg må fortelle han at jeg er i oppsigelsesmodus - IKKE kjøpemodus.

Rett opp feilen og lever den varen jeg allerede betaler for er du snill !

Går ut fra at det blir en fortsettelse følger her - men slik er nå ståa da - INTET NETT, bare mange erfaringer rikere på inkompetente mennesker ansatt i TELENOR.

I helga skal jeg på hytta og kose meg med Internett levert fra Ventelo, det blir deilig det :-D



 

hits